Saturday 30 March 2013

Flyttlasset går...

Den 11 April flyttar vi ÄNTLIGEN in i nya lägenheten. Tur som en tokig har jag haft då jag nu försökt hitta lämpligt boende sedan i Oktober och bara sådär så bestämmer sig broder för att han inte längre vill bo utanför stan. Då Oscar meddelade sin hyresvärd att han inte hade för avsikt att förlänga sitt kontrakt så frågade hon om jag fortfarande letade bostad och var intresserad av att kanske flytta in.

Håller som bäst på att göra allt iordning nu och tvättmaskinen är levererad och elektrikern är bokad för att komma och installera den. Den nya sängen och madrasserna anlände igår och skall bara skruvas ihop och efter en dagstur till IKEA så har det införskaffats en  del smått och gott som kökshanddukar och gardiner.
Men jag tänkte att ni kanske skulle vara intresserade av att skicka en liten flyttblomma så jag skapade denna lilla önskelista där ni kan klicka och skicka istället för att betala dyra porton och trista banköverförningar och det tackar vi för på förhand. :)

Nu skall jag ställa mig i köket och baka en ostkaka och preppa lite annat till kvällens påskfirande.

No comments:

Post a Comment