Friday 8 March 2013

Återbesök på återbesök

Idag var dagen jag hoppades få några nyheter från Nevrologen som skulle komma och träffa mig och Förlossningsläkaren för att ta en närmre titt på min MRI och rönktenplåtar men igen så fick jag veta att det är bara att vänta. Och för detta krävdes det inte bare en eller två doktorer utan FYRA, kändes som jag låg för döden, mycket läskigt men man får väll börja vänja sig vid tanken om det tänker bli krångel längrefram.
Fick iaf. veta att mina reflexer under högra foten och högra knäleden inte var så på som Nevrologen önskade , nästa möte är bokat tills den 4 April för att se hur det fortskrider och fick även en remiss för att få träffa en fysioterapeut (stavning!?)

Nästa avtalat möte är nu nästa Torsdag den 14 för Ultraljud och uppföljning på blödningen i moderkakan och öven för att utesluta vissa "abnormaliteter" och kanske, kanske får vi veta om det blir en till Styfprinsessa eller prins.

Tills vidare så kommer första bilden på "magen"


Grynet 19+3

No comments:

Post a Comment